بالمغناطيس الحيوى : تخلص من الام الظهر فى 60 ثانية.


 

بالمغناطيس الحيوى : تخلص من الام الظهر فى 60 ثانية.
@الدكتور / محمد القفاص
بالمغناطيس الحيوى : تخلص من الام الظهر فى 60 ثانية.
@الدكتور / محمد القفاص
بالمغناطيس الحيوى : تخلص من الام الظهر فى 60 ثانية.
#انتهاء_عصر_المسكنات_وداعا_للالم_المغناطيس_الحيوى
إنتهاء عصر المسكنات ، وداعا للألم !!!
معظمنا اتعود انه اول ما يحس بالم او صداع ياخذ حباية مسكنة وحباية ورا حباية وبمرور الوقت ونتيجة الاثار الجانبية للمسكنات يبدأ الجهاز الهضمي بالتدهور وتسوء حالة الكلى والكبد.
ايه رايكم لو قولتلكم ان أي الم في الدنيا او صداع يمكن التخلص منه من غير حبوب مسكنة ومش بس تسكين وانما في كثير من الاحيان تسكين وعلاج خصوصا لو لحقنا المشكلة في اولها
هكلمكم النهاردة عن ال bio magnets بالعربي المغناطيس الحيوي . طبعا انا هنا مش بتكلم عن اي مغناطيس او مغناطيس ثلاجة، انا بتكلم عن مغناطيس قوي جدا صعب تفكه من بعضه غير بالازاحة بالشكل ده.
عشان المغناطيس يزيل الالم لازم حاجتين ، اولا يكون قوي جدا بالشكل ده ، ثانيا استخدام القطبية السالبة وهي التي تزيل الالم على نقاط الجسم السالبة وطبعا في رسم تشريحي بييجي معاه لشرح اماكن وضعه كمان فريق بارداديس هيساعدكم في استخدام المنتج ، طيب ايه _فوائد استخدام ال لbio magnets )المغناطيس الحيوي)
1- قطع اشارة الالم وخف الالم بنسبة كبيرة من اول ربع ساعة بما في ذلك التهاب الأعصاب الترفية والشوكة العظمية في الكعب.
2- يقلل الالتهابات والالم ويساعد على العلاج السريع
3- يزود نسبة الاكسجين بالخلايا ويساعد على التخلص من السموم والحصول على جهاز مناعي أفضل.
4- يساعد في علاج الجروح ( باراديس لها السبق في علاج الجروح المستعصية والقدم السكري بالتعاون مع دكتور هاني خليل بالمغناطيس العلاجي والنانو فضة )
5- يساعد في تحسن الدورة الدموية ويقلل ال plaque في الشرايين والاوردة.
6- يضعف من نمو ال anaerobic bacteria ولذلك يستخدم مع الاورام الخبيثة .
7- يساعد على توجيه المعادن الى أماكن بعينها وبذلك فهو يساعد في علاج الكسور في زمن قصير تصل لنصف المدة العادية التي يعتاد الناس عليها .
طبعا لما ناخذ النانو فضة وذهب أو المعادن اللي محتاجها الجسم عموما مع ال bio magnets بتشوف نتائج تفوق توقعاتك. وده مش كلام دعايا وانما موثق بحالات وتقارير . شاهد الرابط في صندوق الوصف هتلاقوا المعلومات دي وشرح تفصيلي مدعم بالنتائج على قناة باراديس .
المغناطيس الحيوي متوفر في مقاسين ، المقاس الصغير وده لتحسين الدورة الدموية ومكانه في منتصف الصدر بالشكل ده مثبت في الغيار الداخلي بالنهار وبتثبيته أعلى الرأس بلليل يساعد في النوم بعمق. والمقاس الكبير وهو لتسكين وعلاج الآلام والالتهابات سواء فقرات الرقبة ، اسفل الظهر ، المفاصل ، الصداع....الخ
الجميل في استخدام ال biomagnets انك مش محتاج حزام ظهر مثلا او رقبة شكلها مش ظريف انما بيتم تثبيته في الثياب على مكان الالم بالشكل ده ( حضرتك بتركب اتنين في القميص عشان الناس تفهم بيركب ازاي – الناحية الفضي"السالب" مواجهة للجسم واللوجو برة ) السبب الوحيد اللي يمنعك تستخدم المغناطيس الحيوي انك تكون بتستخدم جهاز تنظيم ضربات القلب غير كدة هو آمن جدا وليس له اي اثار جانبية .
***ملحوظة هامة للمشاهدين: وجب التنويه عن عدم نزع المطاط الخلفي لأن ده اللي بيحافظ على المغناطيس وسهولة فكهم من بعض.
وباذن الله انتظروا كل جديد.
ولا يزال البحث والدراسة مستمرين
مع تحيات الطبيب الصيدلى رباعى المؤهلات د/محمد القفاص.
ولا تنسوا ذكر الله والصلاة كثيرا على رسول الله💓💓💓
***تحذير هام:👇👇👇
1_كل من يتعرض لمشترك او مشاهد بتعليق غير لائق او يعترض على عقيدة الاسلام وذكر الله والصلاة على رسول الله..يعرض نفسه للحظر النهائى الفورى بمجرد روئية التعليق او ابلاغ المشترك المتضرر..
2_ ممنوع منعا باتا التعارف وتبادل ارقام المحمول وتبادل ارقام الواتس اب او المعاكسة فالقناة تحارب الدياثة وليست مكانا لذلك فسياسة القناة تحض على الغيرة على اعراض البشر اى كانت ملتهم.
3_كذلك ممنوع منعا باتا الرد والتفاعل مع المشتركين او اجابة اى اسئلة للمشتركين...كما يحظر الترويج داخل القناة
4_كذلك يحظر نهائيا من يعلق تعليق غير لائق او يستظرف استظراف سمج
5_القناة ترحب فقط ب ..المحبين_ المحترمين_المتنورين _الباحثين عن المنطق والعقل والعلم _غير المغيبين والمغسولة عقولهم_الاحرار _الغيوريين على اوطانهم واعراضهم المقدسين للرسالات
6_يحظر فورا اصحاب التعليقات السلبية الغير موضوعية
7_يحظر فورا كل صاحب تعليق حققود ,منفسن , كاره للنجاح..مكانك مش هنا
8_الطيور على اشكالها تقع ويبعث المرء مع من احب والمرء على دين خليله والارواح جنود مجندة من تعارف منها ائتلف ومن تناكر منها اختلف ..ان لم اكن اعجبك فلديك الدنيا تسعك..ابتعد عن اسرتى فورا والا..
فالقناة تكفل حماية المشتركين والمشاهدين طبقا للمبادىء والاخلاقيات المذكورة فى كل الكتب السماوية
وتحض على الغيرة على العرض والولاء للوطن.
...................................................
_عنوان الصيدلية:.
موجود على جوجل ماب.
_محمول _01210991742
الدخيلة البحرية _صيدلية الدكتور محمد القفاص _بجوار مسجد ناجى
_ارضى _033103699.....اسكندرية_مصر
الاتصال بعد5مساء


بالمغناطيس الحيوى : تخلص من الام الظهر فى 60 ثانية. بالمغناطيس الحيوى : تخلص من الام الظهر فى 60 ثانية. Reviewed by المحتوى الشامل on ديسمبر 06, 2020 Rating: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.
1 2 3
bootstrap carousel by WOWSlider.com v9.0